Politica de rezolvare a reclamațiilor Utilizatorilor Finali

Scop:

Prezenta procedura reglementeaza procesul de solutionare a reclamatiilor si sesizarilor primite de la utilizatorii finali, clienti persoane fizice sau juridice ai site-ului inchiriereautoconstanta.ro si implicit ai societatii comerciale CITY CAR CONSULTING R.L., care au:

– utilizat website-ul www.inchiriereautoconstanta.ro

– inregistrat comenzi pentru produse aflate in oferta site-ului

– beneficiat de serviciile noastre de inchiriere masini

si solicita raspuns sau rezolutie la o situatie considerata de catre acestia drept abatere de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciului.

 

Precizare:

Termenii si conditiile de utilizare a site-ului, politica de confidentialitate si prelucrare a datelor si politica de returnare raman valabile si in concordanta cu prezenta politica de rezolvare a reclamatiilor.

 

Conditii:

Reclamatia/sesizarea se transmite personal (nu prin terti).

Reclamatia/sesizarea se formuleaza in limba romana.

Reclamatia/sesizarea trebuie sa contina datele reclamantului: nume, prenume, adresa, telefon si adresa de email.

Reclamatia/sesizarea trebuie sa contina informatii clare si relevante referitoare la situatia reclamata, comanda, produs, serviciu etc. Unde este cazul se vor adauga documente necesare si/sau imagini.

Termenul maxim pentru transmiterea reclamatiei este de 48 ore de la sesizarea problemei.

 

Modalitati de adresare a reclamatiei:

Reclamatia/sesizarea se va trimite prin email la office@inchiriereautoconstanta.ro.

Daca reclamantul nu poate folosi o adresa de email, adresarea se va putea initia si telefonic urmand a gasi impreuna o modalitate alternativa. Nr. de telefon (0774 580 338) este vizibil in pagina de contact si este disponibil de luni pana vineri intre orele 9 si 17, mai putin in perioadele de concediu care se mentioneaza in pagina de contact atunci cand au loc.

 

Procedura solutionare:

Termenul maxim de solutionare al unei reclamatii este de 30 de zile calendaristice de la primirea acesteia.

In cazul unei situatii complexe termenul maxim se poate prelungi pana la maxim 90 de zile cu instiintarea reclamantului in termenul de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea reclamatiei si justificarea situatiei.

Daca pentru inregistrarea reclamatiei vor fi necesare documente, imagini sau alte detalii ce nu au fost transmise initial, vor fi cerute de noi in scris prin email si se vor trimite de catre reclamant tot prin email.

Exista posibilitatea ca o reclamatie sa implice expedierea catre noi a unui produs, parte a unui produs sau accesoriu. Daca partile nu convin in alt mod, acestea se vor expedia pe cheltuiala reclamantului printr-o firma de curierat rapid, cel putin pana la rezolvarea reclamatiei iar in cazul in care aceasta este favorabila clientului, vom returna acestuia contravaloarea acestor cheltuieli in limita celor percepute de magazin pentru acest serviciu. Termenul de raspuns se va prelungi cu perioada in care aceste proceduri sunt indeplinite.

In cazul in care pe parcursul solutionarii ne sunt necesare detalii sau explicatii suplimentare, vom solicita aceste detalii in scris prin email iar termenul se va prelungi cu perioada de asteptare a raspunsului reclamantului (prin email).

Rezolutia sau raspunsul final se va trimite utilizatorului/clientului prin email sau prin modalitatea alternativa hotarata de comun acord la depunerea reclamatiei.

 

Divergente:

Divergentele privind solutionarea reclamatiilor pot fi usor rezolvate pe cale amiabila, prin acordul partilor.

In cazul aparitiei unor litigii, se va incerca intai solutionarea pe cale amiabila iar daca aceasta procedura esueaza, utilizatorul/clientul are dreptul de a apela la orice alte proceduri extrajudiciare sau se poate adresa instantelor competente.

 

0728 687 894